ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΜΟΥ – Το Ταξίδι είναι Έμπνευση από την Katilena Alpe 1

Share on:
Facebooktwitterredditlinkedinmail

ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΜΟΥ – Το Ταξίδι είναι Έμπνευση από την Katilena Alpe

Το Λονδίνο είναι η πόλη μου. Κοσμοπολίτικο, γεμάτο ενέργεια, μοντέρνο,  είναι η πόλη από όπου όλα ξεκινούν!

Μιας και δεν το είχα επισκεφτεί το τελευταίο διάστημα, καθώς περνούσα έξω από Air Exelixis στην οδό Λαοδίκης στη Γλυφάδα,

πήγα μέσα και μίλησα σε μια όμορφη κοπέλα που ονομάζεται Βάσω, η οποία μου έκανε την κράτηση για την επόμενη ημέρα με την Aegean Airlines – μια Παρασκευή!

Πόσο συναρπαστικό! Ένα μακρύ Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο! Αυτό είναι ότι μου χρειαζόταν, λίγη χαρά στο Λονδίνο, μωρό μου!

ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΜΟΥ – Το Ταξίδι είναι Έμπνευση από την Katilena Alpe

Μπήκα στην ιστοσελίδα bbc.com για να δω την πρόγνωση του καιρού – δεν είναι κάτι που κάνω συνήθως – αλλά αυτή τη φορά δεν ήθελα εκπλήξεις.

Λοιπόν, η πρόβλεψη ήταν για χιόνι! Σκέφτηκα ότι θα ήταν υπέροχο να είμαι στο Λονδίνο με χιόνι!

Την Παρασκευή, πήγα με το λεωφορείο X97 στο αεροδρόμιο και επιβιβάστηκα στην πτήση της Aegean Airlines προς Gatwick.

Δεν υπήρχαν σημαντικές καθυστερήσεις μόνο λίγο σχετικά με την εναέρια κυκλοφορία.

Η υπηρεσίες της Aegean Airlines, όπως πάντα, ήταν άψογες.

Εν αναμονή για την απογείωση ξεφύλλισα το Blue Magazine, το περιοδικό της αεροπορικής εταιρείας που διανέμεται στην πτήση.

Το οποίο είναι πάρα πολύ χρήσιμο για τους ταξιδιώτες δεδομένου ότι τους δίνει πληροφορίες σχετικά με τις πόλεις και τα νέα που συμβαίνουν στην αεροπορική εταιρία.

Και έτσι προσγειωθήκαμε  στο αεροδρόμιο του Gatwick.

Στην αρχή νόμισα πως είχε πολύ ομίχλη, στην συνέχεια σκέφτηκα πως οι σταγόνες της βροχής είναι χοντρές,

και κολλώντας το πρόσωπό μου στο παράθυρο, κατάλαβα πως ήταν χιόνι!

Πήρα τις αποσκευές μου και πήρα  το Gatwick Express  για το  σταθμό Βικτόρια και από εκεί ένα ταξί για το ξενοδοχείο μου.

Η πρώτη στάση

Αποφάσισα να είμαι μια πραγματική τουρίστρια στο Λονδίνο αυτή τη φορά και να το απολαύσω με αυτό το τρόπο.

Έμεινα στο The Orange – www.theorange.co.uk – το οποίο είναι ένα boutique μπαρ με 4 δωμάτια με ιδιωτικό μπάνιο στο δρόμο Pimlico.

Μια ανάσα μακριά από την αγορά του Σαββάτου με τα ολόφρεσκα λαχανικά των αγροτών στην πλατεία Sloane Square,

με το Court Theatre και όλων των ειδών τις όμορφες μπουτίκ και καταστήματα και, φυσικά, σε κοντινή απόσταση με τα πόδια από τα Harvey Nichols και το Harrods.

Έτσι, ήμουν στο σωστό μέρος.

Όσο ήμουν στο τρένο έκανα τα σχέδιά μου για το τι θα δω, πού να ψωνίσω, πού να φάω και πού να περπατήσω, αν το χιόνι συνέχιζε να πέφτει.

Έτσι λοιπόν έκανα check in στο Orange.

Στη συνέχεια πήγα κάτω στην τραπεζαρία, όπου συνάντησα έναν φίλο για το μεσημεριανό γεύμα και μερικά ποτά.

Το μενού ήταν απλό. Τα συστατικά του προέρχονται από την τοπική αγορά.

Μια απλή φιλοσοφία που αντικατοπτρίζει το ρουστίκ σύγχρονο ευρωπαϊκό μενού με πίτσες, ψητά κρέατα και ψάρια.

Μιας και είχε κρύο και χιόνιζε έξω, επέλεξα ένα χειμωνιάτικο πιάτο με μοσχαρίσιο κρέας και πίτα με τυρί τσένταρ και συνοδευτικά τσίπς. πεπλατυσμένος τσιπ στο πλάι. Παραγγείλαμε και ένα λευκό κρασί και κάτσαμε μέχρι το απόγευμα.

Για επιδόρπιο μοιραστήκαμε μια πουτίγκα toffee με παγωτό βανίλια και ένα υπέροχο κρασί. Τέλεια!

Και τι έγινε με το υπόλοιπο του απογεύματος;

Λοιπόν, ντύθηκα ζεστά και κόντρα στο κρύο και στο χιόνι, περπάτησα μέχρι την πλατεία Sloane για να ελένξω τι νέο παίζει στην King’s Road,

σημειώστε ότι το Colbert άνοιξε εκεί που ήταν το Oriel.

Απολαυστικό περπάτημα & απογευματινό τσάι

Επισκέφτηκα Harrods και Harvey Nichols και καθώς ένιωθα πολύ ενεργητική ανέβηκα Knightsbridge και κατευθύνθηκα στο Piccadilly.

Αποφάσισα ότι χρειάζομαι μια μικρή στάση ανάπαυσης, και το Wolsely ήταν ότι πρέπει.

Μπήκα μέσα, κάθισα σε ένα τραπέζι δίπλα στο παράθυρο και παρήγγειλα το απογευματινό τους τσάι με όλα του τα συνοδευτικά! Παραδεισένιο!

Στη πορεία πήρα το λεωφορείο και πήγα πίσω στο ξενοδοχείο μου για να ετοιμαστώ για το βράδυ με τους φίλους μου.

Τους είπα να με εκπλήσσουν γιατί ήμουν απλά μια τουρίστρια στο Λονδίνο αυτή τη φορά.

Ένα από τα ωραιότερα χαρακτηριστικά στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου ήταν το δωρεάν Wi-Fi.

Έτσι έλεγξα τα email μου, κοίταξα και τα τελευταία καυτά ανοίγματα στο Λονδίνο και αναρωτήθηκα που θα με πήγαιναν άραγε οι φίλοι μου για δείπνο.

Σύντομα ήρθε η ώρα να συναντήσω τους φίλους μου.

Πήραμε ένα γρήγορο ποτό στο μπαρ του Orange, πηδήξαμε σε ένα ταξί και φτάσαμε στη Clarges Street.

Επρόκειτο να δειπνήσουμε στο Burger & Lobster.

Όπως υποδηλώνει το όνομα του αυτό είναι που παίρνετε.

Για £ 20 μπορείτε να επιλέξετε μισό αστακό, ή ένα burger ή ένα ρολό αστακό και όλα έρχονται με μια σαλάτα και συνοδευτικά τσιπ.

Επέλεξα αστακό στον ατμό με σάλτσα λεμονιού και βούτυρο. Στην συνέχεια ήταν τα ποτά.

Μουσείο & Hummingbird

Το Σάββατο μετά από ένα πραγματικά πλούσιο πρωινό στο Orange, τυλιγμένη πάλι ζεστά,

περπάτησε μέχρι την πλατεία Sloane και από εκεί αποφάσισα να μπω σε ένα λεωφορείο να πάω στο V & A (Μουσείο Victoria & Albert) για να ενημερωθώ για τις νεότερες εκθέσεις. Μιας και ήμουν τόσο κοντά θα είναι αμαρτία να έχανα ένα Hummingbird cupcake.

Οπότε έκανα μια στάση στο Hummingbird.

Η όλη εμπειρία του να πιεις καφέ και να φας ένα κέικ εκεί είναι μεγάλη, αλλά το τι θα επιλέξεις είναι μεγάλη ιστορία.

Έχεις τόσες πολλές επιλογές σε αρώματα και γεύσεις που δεν μπορείς να αποφασίσεις.

Αλλά τα κατάφερα, αποφάσισα για ένα καφέ latte και ένα red velvet! Κάθε μπουκιά ήταν μια ουράνια απόλαυση.

Δοκιμάστε κάτι νέο

Τα σχέδια μου για το δείπνο περιλάμβαναν ένα άλλο σύνολο φίλων και φυσικά ένα άλλο εστιατόριο.

Αγαπώ τις εθνικές κουζίνες της Ταϊλάνδης και της Ινδίας και τις τοποθετώ πολύ ψηλά στη λίστα μου.

Ωστόσο, είχαν μια έκπληξη για μένα.

Μου έστειλαν ένα μήνυμα sms λέγοντας μου να φορέσω κάτι glam γιατί ετοιμαζόμαστε για πάρτυ στο Upper West στη King’s Road.

Είναι ένα από τα νεότερα μαγαζιά στη νυχτερινή ζωή του Λονδίνου και εντυπωσιάζει. Είναι ένα μπαρ, club, rooftop garden

Εμπνευσμένο από τη Νέα Υόρκη.

Κάτσαμε στο w μπαρ και δοκιμάσαμε μπουκίτσες στο μπαρ, όπως τηγανητά mac με τυρί, χοτ-ντογκ και fishcakes, και φυσικά τα κοκτέιλ.

Ήταν μια μεγάλη βραδιά με μουσική, φίλους, υπέροχο φαγητό μπαρ και υπέροχα κοκτέιλ και καθώς δεν πλήρωσα κιόλας, έγινε ακόμη πιο διασκεδαστικό!

Μετά το πρωινό της Κυριακής, αποφάσισα να περπατήσω μέχρι το πάρκο του St.James.

Ήθελα να το δω καλυμμένο με το λεπτό στρώμα του χιονιού. Ήταν ένα υπέροχο θέαμα!

Ήταν μια μέρα για βόλτα με τα πόδια και μια σύντομη επίσκεψη στη Βασιλική Ακαδημία των Τεχνών και ένα γρήγορο καφέ  στο Ladure στο Burlington Arcade.

Το Λονδίνο φαινόταν υπέροχο μέσα από τις νιφάδες χιονιού.

Claridges

Αποφάσισα τελευταία στιγμή να περπατήσω μέχρι το Claridges και να δω αν υπάρχει τραπέζι για απογευματινό τσάι.

Ως τουρίστας στο Λονδίνο θα πρέπει να απολαμβάνετε πάντα το απογευματινό τσάι.

Το  Claridges είναι ένα από τα αγαπημένα μου μέρη.

Η ελαφριά κλασική ζωντανή μουσική, ο εκπληκτικός κρυστάλλινος πολυέλαιος, τα κρίνα, οι μυρωδιές και οι γεύσεις,  εκπληκτικές.

Θεέ μου, ήμουν τυχερή. Ένα τραπέζι κοντά στο τζάκι.

Όταν έφτασε το σάντουιτς μου και τα δόντια μου ακούμπησαν το αγγουράκι-ήξερα γιατί αγαπώ το Λονδίνο τόσο πολύ- εκπέμπει αίγλη σε κάθε σου στιγμή!

Μετά από αυτό επέστρεψα στο Orange.

Είχα ένα δείπνο αργά και μετά πάλι αυτή η εκπληκτική κολλώδες toffee πουτίγκα τους.

Στη συνέχεια απρόθυμα, ανέβηκα στο δωμάτιό μου για να ετοιμάσω τις αποσκευές μου για την επόμενη μέρα που θα με έφερνε πίσω.

Ωστόσο, είχα μια ακόμα στάση να κάνω πριν να πάρω το τρένο προς το αεροδρόμιο του Heathrow αυτή τη φορά.

Περπάτησα τη Pimplico Road, διέσχισα το Holbein Place

Και σε λιγότερο από 10 λεπτά με τα πόδια έφτασα στις πόρτες  του Colbert. Κοίταξα το μενού και αμέσως ήξερα τι ήθελα.

Ένα bacon battie (ένα σάντουιτς μπέικον) με πολλή κέτσαπ και ένα τεράστιο φλιτζάνι τσάι! Υπέροχο!

Το Colbert  μου θυμίζει πολύ ένα παριζιάνικο μπιστρό που σερβίρει τέτοιου είδους γεύσεις.

Υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως θα επανέλθω στο επόμενο ταξίδι μου καθώς έπρεπε να τρέξω για να προλάβω την πτήση μου.

The Orange – www.theorange.co.uk – δίκλινα δωμάτια από £ 195 συμπεριλαμβανομένου του πρωινού.

Τα δωμάτια είναι απλά και κομψά. Η τοποθεσία είναι ιδανική για να εξερευνήσετε διάφορα μέρη της πρωτεύουσας. Επιπλέον, το ξενοδοχείο προσφέρει δωρεάν Wi-Fi.

Air Exelixi Travel – www.airexelixi.travel – μπορούν να σας μεταφέρουν πολύ γρήγορα οπουδήποτε θέλετε να ταξιδέψετε. Μιλήστε με τη Βάσω. Είναι υπέροχη.